ÉLET NEM SZÍNHÁZ, politikusok szemfényvesztés, életmód, önismeret, cirkusz kell népnek,

ÉLET NEM SZÍNHÁZ, politikusok szemfényvesztés, életmód, önismeret, cirkusz kell népnek,

Sok Nagymestert cáfolok ezzel meg, de tudom, hogy igazam van és kész!
Nincs mese, az igazság.

AZ ÉLET NEM SZÍNHÁZ, HANEM

AZZÁ DEGRADÁLTUK!
Ez a baj, hogy nagyobb színházat csináltunk belőle, mint a valós színházak. Az alakításunk jobb, mint a színészeké. Lásd pillanatok alatt lesz valaki nagy színész.
Komoly szerződéseket kap nagy médiáktól, anélkül, hogy tudása lenne arról a szakmáról, amit rábíztak.Ott van például Majka papa, aki pár hét alatt lett annak idején /nem rég/ Magyarország egyik legnagyobb kedvence, miközben valamerre, ha jól tudom Miskolc melletti kis faluban lakott.
Ami nem probléma, csak hát semmiféle énekesi, színészi előképzettsége nem volt.
Persze nem vele van baj, ne hogy félre értsük, hanem csak érzékeltetem, mennyire jól játszunk, bármikor alkalmasak tudunk lenni valamilyen médiaszereplésre is.

Amerikában ezt már rég tudják, nem tanítják, hanem keresik, az utcán az embereket. Itt az életben valóban, jobban játsszuk a szerepünket, mint a színészek.
A másik ide vágó mondás: Cirkusz kell a népnek, – helyett, a következő korrekcióval jó:

A CIRKUSSZAL BEÉRI A NÉP

ÉLET NEM SZÍNHÁZ, politikusok szemfényvesztés, életmód, önismeret, cirkusz kell népnek,

ÉLET NEM SZÍNHÁZ, politikusok szemfényvesztés, életmód, önismeret, cirkusz kell népnek,


Valóban nekünk csinálják a cirkuszt, vagy mi csináljuk, vagy együtt csináljuk, de az egész életünk egy nagy cirkusz, színjáték ez biztos.

Egyre ritkul az igaz korrekt, becsületes, őszinte tiszta emberi kommunikáció.
Erre rátett az Amerikából bejövő reklám-marketing stratégiai elméletek, gyakorlatok tömkelege.
Nézz utána az interneten, gyakorlatilag díjmentesen profi manipulátort faragnak belőled.
Mindez az egyre több pénzért, profitért.
Az egész arról szól, hogyan kábítsanak el, hogy náluk vásároljál. Ha akarsz, ha nem!
Most tudom azt mondod, ugyan már Téged nem lehet manipulálni, amit nem akarsz azt Te nem veszel meg.
Akkor még ráteszek, hogy jobban hitetlenkedj!

Már túl megy azon hogy tőle vásárolj.

A cél az, ha nem akarnál vásárolni, akkor is akarjál vásárolni.
Így alakult ki Amerikában, majd nyugaton, mára már nálunk is a fogyasztói társadalom.
Régen egész Pesten csak a Skála és a Corvin áruház volt, mint nagyobb bevásárló központ.
Mára megsokszorozódott az áruházak mennyisége és terjedelme, nagysága is mégis mindenhol, mindig ott vagyunk, mint vevők.

Azt mondod, most hogy erre szűkséged is van, ezért kellenek?
Akkor nem tudod mi a szükség.
Tudod mi a szükség?
Ami nélkül nem tudsz élni, az szükséges.
És mi nélkül nem tudsz élni?
Étel, ital, táplálék, fény, mozgás, pihenés és a levegő. De amit beveszel azt ki is kell engedned magadból, az is szükséges. Egyszerűen az ellentétes folyamatnak is végbe kell mennie, így lesz egyensúly benned és a világban. Ha ittál, már pedig kell ugye, akkor ki kell engedned, bár más formában, ha ettél ki kell engedned emésztés útján, ha levegőt vettél ki kell engedned, ha mozogtál, akkor pihenned kell.
Minden más csak érzékszervi élvezetek összessége, amik erősen mozgósítanak, hogy szépen tápláljad vásárlásaiddal a multik pénztárcáját.

HETVENÖT MILLIÓ FORINTOT kaszált az illető kis stáb.
Három napra nem rossz bevétel, arra hogy megetessenek.
Ezért a pénzért elhiheted, hogy valamit kellett mondani, az amúgy sem kispályás menedzsereknek, hogyan vegyenek “még jobban palira”. ..és úgy, hogy továbbra is fönt tartsák benned azt a látszatot, hogy Te döntesz.

EZ A PROFI MARKETING!

Mindegy, hogy Te akarod. A helyzet, az hogy úgy történik, hogy észre sem veszed, hogy nem Te akartad.
És ez a lényeg.
Mivel beetetnek, utána persze úgy tűnik, mintha Te akartad volna, de a beetető fázist elfelejtetted, hogy az volt a csali.
Ez olyan mint, amikor a pasik azt hiszik, hogy ők szedik föl a csajokat, mára már -2000 év után- kezdenek rájönni, hogy a csaj megteszi azokat a komplex lépéseket, amivel eléri azt a hatást a pasiban, hogy rámozduljon, föl akarja szedni.
Mi is ebbe a hibába estünk, azt hittük, hogy mi választunk. Az Istenért sem akartuk elfogadni, hogy ez nem így van.

Szóval, ha körül nézel sok fölösleges dolgot látsz otthonodban, amit megvetettek veled azt garantálom.
A többi többnyire, csak kidobandó anyaghalmaz lesz az otthonodban. Nézz körül akár most alaposan és biztosan nagyon sok, olyan cuccot találsz, ami nem volt a kezed ügyében nagyon régen.
Például több mint egy éve. Nem hiszed? Nézz körül.
Persze Neked nem szükséges beismeri, hogy megvetettek veled olyant, amire igazán semmi szükséged nem volt. Csak, akkor továbbra is megvetetik veled a fölösleges lomokat, amit aztán tárolsz évekig, mert nem tudsz megválni tőlük: “MERT HÁTHA SZÜKSÉGED LESZ RÁ”.

Tovább megyek, nem csak nem volt a kezed ügyébe, de nem is láttad.

Tehát ezekre a holmikra semmi szükség.
De ki nem mered dobni, mert akkor meg szólal a kisördög: Jaj mi lesz ha holnap kellene?
Nem kell, de ha kidobnád ez a kérdés automatikusan reflexből bejönne. Illetve csak a gondolatára is.

Ez az anyaghoz ragaszkodásunk legkitűnőbb észrevetetése.
Vagyis vedd észre mennyire kötődünk az anyagokhoz, ha kell ha nem. Ez egyben a szenvedésünk, inkább, mint örömünk.
Mennyi örömöt szerzett neked az a sok anyagi jó lét?

Ha olyan sok az örömöd, miért top listásak az antidepresszánsok, és a relaxánsok világszerte?
Ha olyan sok örömöt adott, akkor miért depressziós a világ?
Einstein mondta: „Két dolog van mi végtelen: a világegyetem és az emberi ostobaság” – vagyis az ostobaság az egyik, a másikat a világ legelismertebb bölcse egyszerűen

J.Dzs.Schwarcz