dohányzás leszokás tippek, dohányzásleszokás 10 parancsolata, cigi leszokás trükkök 10 parancsolata

dohányzás leszokás tippek, dohányzásleszokás 10 parancsolata, cigi leszokás trükkök 10 parancsolata


A dohányzás leszokás tízparancsolata

A dohányzás leszokás -ról sikeresen befejezettek és egészségügyi szempontok alapján szakértők a következő tíz pontban foglalták össze a leghatékonyabb lépéseket a dohányzásmentes élet eléréséhez:
1. Első dohányzás leszokási tipp: Határozza meg a dohányzás leszokás pontos dátumát, és ragaszkodjon ehhez! Tudassa környezetével a szándékát, és kérje aktív támogatásukat!

2. Szabaduljon meg hamutálcáitól, öngyújtóitól és a még fel nem bontott cigarettáitól! Mindig találjon magának elfoglaltságokat, amelyek hozzásegítik, hogy ne gondoljon a cigarettára, így könnyebb a dohányzás leszokás parancsolatot végrehajtani.

. dohányzás leszokás alkalmával bőségesen fogyasszon folyadékot! Tartson keze ügyében mindig egy pohár ásványvizet vagy gyümölcslevet, és lassan iszogatva fogyassza el!

4. Legyen fizikailag aktívabb ez a dohányzás leszokás tippek végzés időszakában nagyban segíti Önt! Sétáljon, ahelyett hogy kocsiba vagy buszra szállna, próbáljon lépcsőn járni a lift helyett.

5. Értékelje pozitívan az eredményeit és ne legyen türelmetlen! dohányzás leszokás első időszakában jelen lévő izgatottság, a rágyújtás ingere és az összpontosítás zavarai néhány hét alatt megszűnnek. (Minthogy függőségről van szó, a megvonás tünetei kellemetlenek lehetnek, de gondoljon arra, hogy a szervezete most gyógyul fel a dohányzás okozta ártalmakból.)

6. dohányzás leszokás esetén próbáljon valami újat, változtasson a megszokott mindennapjain! Kerülje el az üzletet, ahol általában beszerezte a napi cigarettáját, kerülje el a munkahelyi és magánéleti dohányzóhelyeket, ahol eddigi sorstársai mérgezik magukat.

7. dohányzás leszokás időszakában ne legyen kivétel! Nincs olyan rossz vagy jó hír, olyan élethelyzet, amely akár egy szál cigaretta elszívására okot adna.

8. Lepje meg olykor saját magát! A dohányzás leszokás -kor a cigarettán megspórolt pénzén vegyen magának valami apróságot vagy akár nagyobb dolgot: olyat, amit egyébként nem vett volna meg!

9. Figyeljen oda az étkezésre! dohányzás leszokás alkalmat ad, hogy a táplálkozásra is figyeljen, ne egyen zsíros ételeknek, próbálja ki a friss gyümölcsöt és zöldséget, cukormentes rágógumit!

10. Számolja a sikeres dohányzás leszokás -al eltöltött napokat! Minden egyes, cigaretta nélkül eltöltött nap ajándék az Ön egészségének, családjának – és pénztárcájának.