Depresszió tények-tévhitek, depresszio kezelése, depresszió gyógymódok, depresszió oka-tünete,

Az év ezen hidegebb, sötétebb idején hajlamosak vagyunk inkább a szezonális betegségekre, például a megfázásra és az influenzára, és néhány ember nagyobb valószínűséggel depresszióra. Ha az emberek minden évben ugyanabban az időben depressziósnak érzik magukat, azt szezonális hatásos rendellenességnek (SAD) hívják , amelynek véleményünk szerint a napfény elégtelenségével függ össze. Noha ezekben a hidegebb hónapokban nagyon jellemző, hogy kevésbé motivált, vagy bánatos – sőt még depressziós is -, nagyon sok ember szenved súlyosabb depresszióban, ez olyan rossz, hogy orvosi ellátást igényel. Számos klinikailag depressziós ember vesz gyógyszert, és ez az arány az elmúlt évtizedben óriási mértékben növekedett. Noha jó, ha az emberek megkapják a szükséges kezelést, az is nehéz elhinni, hogy annyi ember elég depressziós, hogy azt gondolja, hogy túlmutat a természetes gyógymódokon. Orvosának egyedileg kell diagnosztizálnia téged, és a depressziós gyógyszerek valóban sok embernek segítik a legrosszabb depressziós tünetek kezelését.
M
i a depresszió valójában, néhány olyan mítosz felvázolásával, amelyek segíthetnek megvilágítani, mi nem a depresszió.


Mi a depresszió valójában, néhány olyan mítosz felvázolásával, amelyek segíthetnek megvilágítani, mi nem depresszió.

Mi a depresszió?
A depressziót és más hangulati rendellenességeket az agy jelentős kémiai egyensúlyhiányai okozzák. Amikor az olyan agyi vegyi anyagok, mint a norepinefrin, a dopamin és a szerotonin (amelyek szabályozzák a hangulatot és az érzelmi diszpozíciót) rossz arányokba koncentrálódnak, óriási hatással lehet a jólétre és az ön érzelmére. Része megértést, amit a depresszió is jár a megértés, mi ez nem az.

Tehát itt van 6 általános mítosz a depresszióról, és mit kell tudni róluk:

  1. TÉTEL: A depresszió nem igazi betegség.
Depresszió tények-tévhitek, depresszio kezelése, depresszió gyógymódok, depresszió oka-tünete,

depresszió kezelése, depresszió okai-tünete,

Valójában igen. Amikor az agyban a vegyi anyagok elégtelen egyensúlyba kerülnek, nem csupán önmotív erőfeszítéseket igényelhet, hogy normalizálódjanak. A depresszió oly módon nyilvánulhat meg, hogy a test valóban betegnek érezze magát, vagy a betegséggel összefüggő tünetek alakuljanak ki. Tehát határozottan nem csak a „szomorúság”. Ha a depresszió közepes mértékűtől súlyosig terjed, sokkal könnyebb felismerni. Például egy enyhe vagy közepesen depressziós ember a szokásos módon folytathatja az életét, ezért talán az, hogy körülötte lévő emberek soha nem tudják, hogy valami baj. Másrészt egy súlyosan depressziós ember csak ül egy széken, energia nélkül. Ennek oka az, hogy rögzített haragját elszenvedheti, amely blokkolja az elmét és a testet, és hogy a ki nem fejezett érzelem szomorúsággá alakulhat. Minél több szomorúság van egy embernél, annál alacsonyabb az energiaállapota. A depresszió tünetei – amelyek mind kognitív (az elme), mind szomatikus (a testben) megnyilvánulnak – alátámasztják ezt a tényt. A depressziós tünetek listáját megtalálhatja a Depresszió és az elhízás közötti kapcsolat című szakaszban.

  1. MIT: Depressziós gyógyszerek gyógyíthatják a depressziót.

A pszichés problémákra különösen megalapozott állítás lehet a legkisebb, de már hatásos adagolást megtalálni a könnyebb leszokás érdekében. Ugyanezen érdekből, párhuzamosan elkezdeni “A depresszió leküzdésének természetes módjait” lásd lentebb (szerkesztői saját tapasztalat mj.)
Az antidepresszánsok nem képesek 100% -ig gyógyítani a depressziót, ám segíthetnek a kapcsolódó problémák kezelésében. A kezelés csak ilyen, de nem teljes „javítás”. Ezért kell egy depressziós gyógyszeres kezelésben részesülő személynek orvosával együtt dolgozni azon természetes gyógymódok és életmód-változtatások felkutatása érdekében, amelyek segíthetnek a depresszió kiváltó okainak felismerésében… nem csak a tünetek. Valójában a gyógyszert csak közepesen súlyos és súlyos depressziós esetekben szabad alkalmazni. Ilyen esetekben a beteg gyakran ilyen állapotban van, és öngyilkosság kockázatát fenyegeti. Az öngyilkosság katasztrófa. Tehát ezen a ponton, függetlenül attól, hogy milyen egyéb kezelések vannak folyamatban, a farmakológia kritikus beavatkozásként játszik szerepet – mivel a katasztrófa megpróbáljuk megelőzni. A gyógyszeres kezelés után a depressziós személy kevésbé kockázatos állapotba kerül,


  1. TÉTEL: A depresszió azért történik, mert szomorú vagy.

Depressziós személy (vagy depressziós ember barátja) gyakran nem tudja, miért depressziós. Sokan azt gondolják, hogy a depressziónak közvetlen okainak vagy valamilyen szomorú vagy negatív eseménynek kell lennie, amely elindította. A depresszió azonban gyakran nem tulajdonítható valamely konkrét körülménynek. Olyan, mint egy tolvaj az éjszakában – az energiája alattomosan lemeríti, a vegyi anyagok egyensúlyhiányának eredménye annyira jelentős, hogy túlmutat a normál pick-upokon. Ne feledje továbbá, hogy néhány depressziós ember nem viselkedik szomorúan. Néhányan normálisan vagy boldogul viselkednek annak érdekében, hogy elfedjék a felszín alatt zajló eseményeket. Tehát csak tudatában kell lennie ennek: a depressziónak sok arca van, és közülük néhány mosolyog. A depresszió valódi felismerése művészet; vigyázzon például valakire, aki hirtelen elveszíti érdeklődését kedvenc hobbija iránt. Ez egy általános mutató, hogy valami nagyobb, mint csak egy kicsit lefelé mutató játék van jelen. Mindig mondom a feleségemnek: „Ha abbahagyom a halászatot, valami nincs rendben.” És ez nagyon igaz.

  1. Mítosz: Készítheti el magát, hogy jobban érzi magát.

Ha ez annyira egyszerű, az emberek nem lennének depressziós. A depresszió elhúzódik, és ha el tudnánk tölteni a véleményünket, hogy jobban érezzük magunkat, akkor nem tartana tovább, mint egy óra vagy egy nap, mert ki akar érezni magát és kifelé? A pozitív gondolkodásmód segíthet abban, hogy az emberek megbirkózzanak a depresszióval, de általában nem mindenki számára elérhető megoldás.

  1. TÉTEL: A depresszió normális.

Nem teszi különlegessé, hogy depressziója van, tehát „normális” abban az értelemben, hogy sok embernek van rohama. De a depresszió miatti test vagy agy nem „normál” állapotban van. Ez az egyensúlyhiány állapota, amelyet orvosolni kell, akár természetes, akár előírt, akár terápiás eszközökkel. Nem szabad új életmódként elfogadni, hanem aktívan foglalkozni kell vele.

  1. TÉTEL: A depressziót antidepresszánsokkal kell kezelni.
Depresszió tények-tévhitek, depresszio kezelése, depresszió gyógymódok, depresszió oka-tünete,

depresszió kezelése, depresszió gyógymódok, depresszió oka-tünete,

Míg a depresszió súlyosságának és az alternatív módszerek sikerességi arányának kell elsőként figyelembe vennie az antidepresszánsok abbahagyása vagy elkerülése előtt, néhány ember számára megkönnyebbülés lehet, hogy megtanulják, hogy a depressziót nem feltétlenül kell gyógyszeres kezeléssel kezelni. A testmozgást és relaxációt magában foglaló módszereken túl a pszichoterápia, az étrend és más természetes eszközök is lehetnek alapvető megközelítések a depresszió tüneteinek kezelésére, de gyógyításukra is.

Táplálhatja az élelmiszer az agy kémiáját?

Valójában akkor, és az én könyvem, A gyógyító konyha , én valójában hogyan étrend segíthet, vagy súlyosbíthatja a depressziót. Őrült gondolkodni, de a kutatások egyértelmű kapcsolatot találtak az étel és a hangulat között . Tehát a helyes étrend elfogadása és a helytelen ételek elkerülése az első lépés lehet a depresszió enyhítésében.

 


A depresszió leküzdésének természetes módjai:

  1. Az étrendés a depresszió sokat játszik egymásban. A hagyományos mediterrán és ázsiai étrend a világ legegészségesebb étrendje. Annyira szeretem mindkettőt, hogy az általam ajánlott étrend a kettő kombinációja, amelyet Pána-ázsiai módosított mediterrán étrendnek (PAMM diéta) hívok .  Ezt kell enni!
  2. Kerülje el a hozzáadott cukorral és finomított, egyszerű szénhidráttartalmú ételeket, amelyek szélsőséges magas és alacsony vércukorszint- és inzulinszintet okoznak , gyulladást idézhetnek elő és az agyi kémia kiegyensúlyozatlanságát váltják ki .
    A
    Hipoglikémia (alacsony vércukorszint) szenvedő emberek 77% -a szintén depressziót szenved.
  3. Válassza ki a megfelelő szénhidrátot: összetett szénhidrátok, például friss zöldségek, gyümölcsök, diófélék, bab, borsó és teljes kiőrlésű gabonafélék. Biztosíthatják az állandó glükózszintet és elősegítik a jó érzésű triptofán aminosav folyamatos termelését, amely az agyban szerotoninná alakul, amely megnyugtat.
  4. Egyél pulyka, amely nemcsak a triptofán újabb forrása, hanem egy ízletes sovány húst is.
  5. Szerezd meg a fehérjét! Az alacsony B-12 szint a depresszióval és az emlékezettel kapcsolatos problémákkal jár, és általában a hús és a tejtermékek kiváló forrása a B-12 vitaminnak annak megakadályozására.
  6. Vegyük (és enni) az omega-3 zsírsavakat. A kutatók dokumentálták az alacsony omega-3 zsírok és a depresszió közötti kapcsolatot, így halak, például vadon élő lazac, valamint hal- vagy tintahal-kiegészítők hozzáadása szintén segíthetnek.
  7. Fontolja meg a fenil-etil-amint tartalmazó sötét igazi csokoládét (70-90%), egy olyan vegyi anyagot, amely növeli a testben az endorfinok szintjét, ami kényelmet és eufóriát okoz.
  8. A csokoládé magnéziumot is tartalmaz , amely elengedhetetlen a pozitív hangulathoz. Legalább egy olyan depressziós esetet ismerek, amelyet csak magnézium-kiegészítő gyógyít. Noha ez nem egy tipikus forgatókönyv, annak biztosítása, hogy bőségesen megkapja, csak segíthet.
  9. Gyakorlat! Ez nagyon fontos – a rendszeres mérsékelt testmozgás elengedhetetlen a stressz elkerüléséhez. Ezenkívül serkenti az anyagcserét és ösztönzi a jobb alvást. Az olyan elme-test gyakorlatok hozzáadásával, mint a jóga és a meditáció (amit üléssel vagy sétálással is megtehetsz), szintén csökkenthető a depresszióhoz vezető stressz

    Beszéljen valakivel az életed stresszéről. Függetlenül attól, hogy pszichoterapeuta vagy személyes bizalmas -, ha van valaki, aki segít felfedezni a dolgokkal kapcsolatos érzéseit, segíthet a depresszió gyökerében és felszabadíthatja a mögöttes negatív érzelmeket.

     

  10. Fontolja meg az orbáncfű szedését enyhe, vagy közepesen súlyos depresszió kezelésére, amely hipericint tartalmaz a szerotoninszint növelése érdekében. Nagyon jól működik, mint a hagyományos antidepresszánsok, mellékhatások nélkül. 
  11. Keresse meg a banánt: a banán és a teljes kiőrlésű gabonafélék a szervezet számára szükségesek a B-12-ból összetett komplex vitaminokhoz (amint már említettem), hogy az emlékezeted éles legyen, és a hangulata elegáns. 
  12. Vágja le az alkoholt. Noha a mérsékelt mennyiségű alkohol jótékony hatással lehet a szívre és az artériákra, a túlzott mennyiség veszélyeztetheti a depressziót. 
  13. Keressen vidám barátokat, ismerősöket és vidám szórakoztató helyeket. Valós jó hangulatú közegben legyen, ami feledteti a rossz hangulatát, illetve esélyt sem ad rá:) . (szerk. plusz pont.)

Tehát ha most a depresszióval küzd, vagy ismer valakit, akkor a depresszió legfontosabb megközelítése az, hogy alaposan áttekintjük az életed stresszét, és kezeljük ezeket a lehető legtermészetesebben (mivel a test természetes kémiája kérdéses). A természetes depressziós kezelések és az egészséges életmód gyakran enyhítik vagy „rögzítik” az enyhe depressziót. Mérsékelt és súlyos depresszió esetén azonban szükség lehet akutabb beavatkozásokra, például gyógyszeres kezelésre, a depresszió elleni küzdelem természetes módszerei támogatóbb szerepet játszanak. Az idő múlásával a gyógyszeres kezelés mellett alkalmazott természetes módszerek enyhíthetik, vagy gyógyíthatják a depresszió kiváltó okait olyan mértékben, hogy a depresszió kezelésére már nincs szükség. És ebben a helyzetben, mihelyt orvosa megadja az Ön számára a gyógyszeres kezelés csökkentésének vagy teljes leállításának megkezdését, határozatlan ideig folytathatja a depresszió leküzdésének természetes módjait.

Fentiek tájékoztató információk, amihez feltétlen kérje ki szakorvosa véleményét, segítségét!

 Más a depresszióról itt>>

Irodalom: Betegségek Ellenőrzési és Megelőzési Központjai. 2016. Mentális Egészségügyi Intézet.  2016. Mayo klinika. 2016. 7. Depresszió (súlyos depressziós rendellenesség). Am Jour of Publ Health . 2010. David Engstrom, PhD. „ Elhízás és depresszió. ” Az elhízás Action Koalíció online:: heartmdinstitute T. Sinatra

error: Content is protected !!