Majka most már nem bírta ki, visszavágott a neki beszóló Lakatos Márknak Remélem, most már megvilágosodtál

Majka most már nem bírta ki, visszavágott a neki beszóló Lakatos Márknak Remélem, most már megvilágosodtál

„Remélem, most már

megvilágosodtál”

 

Majka elmagyarázta Lakatos Márknak, hogyan működnek a munkacímek a zeneiparban.

Lakatos Márk mostanában többször mond véleményt a kulturális térben elhelyezkedő produkciókról és az azokat készítő emberekről. Így volt ez Majka és Pápai Joci Barokk című közös számával is, ami nagyon nem tetszett neki. Majoros azonban most nem hagyta szó nélkül a stylist beszólását.

Ahogy arról korábban már a Blikk is beszámolt, Lakatos Márk legújabb TikTok-videójában Majkát és Pápai Jocit találta be, akik egy Barokk című közös dalt hoztak össze nemrégiben. A stylist elmondása szerint a barokk a kedvenc művészettörténeti korszaka, így nagyon kíváncsi volt a számra, azonban abban nem fedezett fel semmit, ami a barokkhoz köthető.

Majka már nem először került Lakatos Márk célkeresztjébe, de az ózdi hős mindeddig csöndben maradt, most azonban úgy tűnik, hogy a stylist elrúgta nála a pöttyöst, hiszen a rapper egy hosszú üzenetben reagált a Facebookon Márk Barokk-kritikájára.

Kedves Lakatos Márk! Bár sosem akartam, de nem először kerülök a videóid tartalmába. Eddig nem reagáltam rá, mivel vagyok annyira nagylelkű, hogy a sikereimen osztozom azzal, akivel csak lehet, de most kénytelen vagyok válaszolni az általad feltett kérdésre – kezdte nyílt levelét Majka.

Szóval hogy miért is Barokk a szám címe??? Mikor meghallgattam a dalt, veled ellentétben nekem eszembe sem jutott ezt megkérdezni József Sebastian Pápaitól, mivel a művészet pont attól szép, hogy azt csinálunk benne, amit csak akarunk. Neked magyarázzam? Rengeteg oka lehet… Lehet, hogy épp Győrben egy barokk stílusú épület előtt állt, mikor megszületett a fejeben az alapötlet. Lehet, valami klasszikus rádiócsatornán Vivaldit hallgatva világosodott meg, de az is lehet, hogy a demóanyagot mikor feljátszotta, és elküldte hangszerelésre Szabózének, akkor azt gondolta, hogy ez a szám milyen BARO, ezért ezt akarta munkacímnek adni, és a végén véletlenül még odanyomott két KK-t a billentyűzeten, mikor a kávéjáért nyúlt. Aztán ez annyira megtetszett neki, hogy így maradt ( azt hiszem, a legnagyobb sansz az utolsóra van). És ez nem vicc…” – magyarázta meg Márknak, hogy miért nem lett a Barokk „barokkos”.

Ezután Majka így folytatta:

„A tisztesség kedvéért elküldök neked egy-két dalcímet azokból a hanganyagokból, amiket még a telefonon őrzök, mert nem adtuk ki.

1. ijááá (semmi köze a nyilakhoz)
2. feka tomi (Tomi nem feka)
3. Dark Rúúm (itt azt se tudom, hogy a szobára vagy az italra gondoltam)
4. szép napot köcsög (ez magáért beszél)
5. phariit sooort (ezt megmagyarázni sem tudom)

Szóval a fentiek ismeretében kérlek, ne csodálkozz azon, ha a dal címének semmi köze ahhoz, amit látsz vagy hallasz. Mi máshogy értelmezzük a művészetet. Legyen ez a mi kiváltságunk. Egyébként mi mindenkivel befogadók vagyunk, ezért arra sem kérdezünk rá, hogy miért visel egy férfi magas sarkú női cipőt, lilára festett hajjal, ridiküllel, szoknyával.

Elfogadjuk.

Lehet pont azért, mert bízunk benne, hogy ha később nekünk is lesznek furcsa dolgaink, akkor nem próbálnak majd minket butának vagy együgyűnek beállítani egy pár lájkért cserébe. Remélem, most már megvilágosodtál belőlünk, és ezek után szívesen, hátradőlve élvezed dalunkat. Meg is oszthatnád, mivel 120 ezer ember követ, és ez egy hatalmas szám… nekünk meg jól jön minden reklám. Köszi” – fejezte be levelét Majka.

 

error: Content is protected !!