Trendiség, Karrier – Külcsínt az egészségért?

trendiség, nőkről, divat, Roberta-redford,


Nekem egyik sem éri meg, nem hogy az életem kockáztassam, főként az egészségem árán!

Nőknek szól elsősorban vigyázat, mert már nagyon sok népszerű szépítő megoldásokkal, módszerekkel kecsegtetnek, melyek között vannak már tényleg eléggé veszélyesek, hogy kockára teheted az egészségedet.
Hölgyeknek is az idősödést el kell fogadni, aki nem képes, annak nagyon sok és erős pszichés problémái lesznek előbb vagy utóbb.
Egyébként is születéstől kezdve folyamatosan idősödünk. Mivel folyamatában ezt a fiatalkorban nem érzékeljük így “észrevétlen” lettünk idősebbek, ami tovább folytatódik és legyen így sok éven át kívánom mindenkinek.

Egyébként ez a szépséget “külcsínt” igénylő nőket érinti a legsúlyosabban különösen, ha időközben elfeledkezett gondoskodni valami más életpályáról.
Vigyázz, mert a TE előnyöd, vagy gondod lesz bármit döntesz.


Vásárolj, hogy szép legyél
A szépségipar képviselői úgy vélekednek, hogy jól fel kell piszkálni az önelégült vásárlót.
Rá kell őt döbbenteni a hibáira, máskülönben eszébe sem jut, hogy javítani próbáljon a külsején.

Ezekkel az üzenetekkel éppen azt kívánják elérni a termelők, hogy az érintett hölgy önmagával elégedetlen legyen, és elrohanjon bevásárolni.
Szóval direkt idegesíteni akarnak minket?

„..jól fel kell piszkálni a vásárlót. …rádöbbenteni a hibáira” Az tény, hogy a reklám nem arról szól, hogy nekünk szimpla élvezetet adjon. Nem is azért, hogy kitöltse a műsoridőt, és jót tegyen valamelyik csatornának. A reklámipar egyáltalán nem titkolt végcélja röviden, hogy Te felfigyelj az illető cégre, termékre, szolgáltatásra és VÁSÁROLJ.
Ha nem töltené be ezt az utolsó funkciót, akkor a reklámra semmi szükség nem lenne, és megszűnt volna már rég.

De mivel mindenki, a CÉGEK IS tudják, hogy a reklámmal mindenkit lehet befolyásolni kivétel nélkül, legyen az akárhány diplomás ember is. Ezért élnek is ezzel a lehetőséggel. Éppen a szépségiparban lehet a legkönnyebben befolyásolni és éppen a nőket, mivel Ők a szépségükért messze többet tesznek meg, mint a férfiak. Kimutatott tény, hogy a gyerekek után a nőkre érdemes üzletet építeni.


Hogy mire képes a reklám?
Sokkal többre, mint azt sokan képzelik.
Eddig még alig volt olyan, akit megkérdeztem, hogy befolyásolja a reklám?
Válasza: Őt nem lehet befolyásolni holmi reklámmal, az csak badarság.
EZZEL SZEMBE: A REKLÁM EGY ORSZÁG SORSÁT MEGHATÁROZHATJA, ha az aktuális kormány valamilyen stratégiát el akar érni.
Lásd a mai magyar helyzet nagyobb érv nincs is. A reklám, propaganda kis túlzással azt tesz velünk, amit akar.
A politikusok kifejezetten ilyenek. Ellenzékben, azért, hogy kormányra kerüljenek, amikor ott vannak, azért hogy ott is maradjanak.

Szóval direkt idegesíteni akarnak minket?
Ez jópofa kérdés volt, csak azért idéztem. Nem ezt akarják, az más kérdés, hogy valakiben bosszankodást is kiválthat. Vagy unatkozhatunk alatta, vagy bármi mást egyénenként, de attól az információ bejutott a memóriánkban és tárolódott. Ez biztos. Bizonyos ideig elő is hívható közvetlen kérdésekkel, vagy más asszociatív elemekkel. Tudat alatt ott marad örökre.

Megoldás: hunyj szemet
Bár nem a reklámfilmek szülik számunkra az eszményképeket, de az elterjedésükben nagyon is fontos szerepet játszanak. Azokban a kultúrákban, ahol a címlapokon, plakátokon, filmeken és a reklámokban csupa „alultáplált” hölgy szerepel, statisztikákkal igazoltan megnőtt a testükkel elégedetlen nők száma. Legtöbbjük mindent elkövet azért, hogy hasonlítson arra az ideálra, amibe lépten nyomon belebotlik.

A reklámok, mint említettem, mindenképpen hatnak, EZ A FŐ CÉLJUK, hogy kire hogy az változó lehet. Olyan, hogy reklám, de ne hasson nincs. Senki sem akar készíteni és azt kőkeményen megfizetni, hatás mentes reklámot.
De ezt éppen igazolja is az író. Ha meg így működünk és tudjuk, akkor minek berzenkedünk.
Ha viszont tudunk ellene tenni és akarunk is, tegyük meg.

A megoldás lehet a tv kikapcsolás, szembehunyás, de ennyi erővel az életünkben sokkal több, nehezebb problémák leselkednek, ott is ezt alkalmazzuk?

Inkább azt javaslom, ha már reklám használjuk föl tudatosság tréningre.
Próbáld úgy nézni, hogy teljesen semleges maradj, ne okozzon semmilyen zavart, kellemetlen érzést.
Nézzük nagyobb tudatossággal, ne vigyenek el az érzelmek.
Ha nem csinálsz valaminek jelentőséget, akkor számodra gyakorlatilag legfeljebb inaktív információ marad, ami nem tud vásárlásra mozdítani.
Ezzel kézbe vetted magadat és egyre, kiszolgálatlanabbá válsz a külvilág felé.

A trendiseket hagyd azoknak, akiknek jobb dolguk sincs, vagy jó dolgukba nem tudják mivel foglalkozzanak.

J.Dzs

42653 olvasás

error: Content is protected !!