vérkeringés érrendszer okai, tünetei, megelőzése, kezelése

Mi a vérkeringés?

A vérkeringés a vér állandó mozgása az egész testben, amit a szív szivattyúzása tesz lehetővé. Ahogy a vér kering, a szervezet minden szervéhez és sejtjéhez lényeges tápanyagokat és oxigént szállít.

A vér a véredények sorozata révén folyik. Az artériák azok a erek, amelyek vért hordoznak a szívből, míg a vénák a szív felé viszik a vért.
A keringési rendszer egyes részei különleges kihívásokat jelentenek a szervezet számára.
Például a gravitációs erő miatt a rendszernek keményen kell dolgoznia a vér felemelésére a lábról és a lábról.
A helyes vérkeringés a jó wellness alapvető jellemzője. A lélegzett levegőből
származó oxigént a vérből a tüdőből a testünk minden más részébe vezetjük át, így nekik kell működniük.
A keringési rendszer tápanyagokat is szállít a sejtnövekedés és a megfelelő szervfunkció előmozdítása érdekében, és a lebontandó szervektől távol tartja a hulladékot.
A rossz vérkeringés azt jelenti, hogy az alapvető oxigént és tápanyagokat nem szállítják a szervezet összes sejtjére és szervére.
Fontos, hogy azonosítsuk a rossz vérkeringés jeleit annak érdekében, hogy proaktív intézkedéseket tegyünk a wellness érzet javítása érdekében.


Jó vérkeringés nélkül testünk nem tud működni.
Fedezze fel a forradalmi új orvosi eszközt, amely a természetes féldrágaköveket használja, hogy öt alternatív terápiával egyidejűleg ellátja a szervezetet. A keringési rendszer javítása érdekében alkalmazza az infravörös sugarakat, a negatív ionokat, az impulzusos elektromágneses mezőket, a fotonfényeket és a forró köveket, és növelje wellness-szintjét. Rengeteg előnnyel jár, és átmeneti mentességet talál a fájdalomtól, a szövetek alacsonyabb gyulladásától, érzi a megnövekedett energiaáramlást, és még sok más. A fájdalom kezelhető. Hagyd abba a keresést, és kezdj el visszaszerezni a wellness-ét. Kattints ide hogy többet megtudj!

Mi okozza a gyenge vérkeringést? Számos tényező befolyásolja a vérkeringését a testen.

vérkeringés érrendszer okai, tünetei, megelőzése, kezelése

vérkeringés érrendszer okai, tünetei, megelőzése

 

  • Perifériás artériás betegség: A perifériás artériás betegség (PAD) olyan keringési állapot, amely az artériákat és az ereket elválasztja. Ennek következtében idővel bizsergést, zsibbadást és még ideg- és szövetkárosodást tapasztalhat. Jelentése: A perifériás artériás betegség a végtagokban lévő erek betegségét jelenti. A kifejezést főként az alsó végtagok érszűkületi megbetegedésére használják, lévén ezeknél a leggyakoribb. Az erek szűkülete legtöbbször érelmeszesedés miatt alakul ki, de okozhatja más betegség is. Ez lehet például gyulladásos folyamat vagy olyan autoimmun betegség, ami szintén az erek gyulladásával jár.
  • Vérrögök: A vérrögök blokkolhatják a vér áramlását a test különböző részeihez részben vagy egészben. Bár a testben bárhol kialakulhatnak, a vér és a lábak vérrögképződése rossz keringési problémákat okozhat.
  • Varikózusok: A vénás billentyűk meghibásodása következtében nagymértékűvé válnak, varikózus, visszeres vénákat eredményez. A sérült vénák nem képesek olyan hatékonyan szállítani a vért, mint az egészséges erek, és ezáltal a vérkeringés gyenge lesz.
  • Cukorbetegség: A cukorbetegség a test bizonyos területein is rossz vérkeringést okozhat. Ez általában a diabéteszes neuropátia miatt következik be.
  • Az elhízás: Azok, akik túlsúlyosak vagy elhízottak, problémákat okozhatnak, ha hosszú ideig állnak vagy ülnek, mindegyik statikus állapot rosszá válhat az érrendszerre.
  • A közös körülmények, mint például az idegrendszeri betegségek, a pajzsmirigy-betegség, a cukorbetegség és az anaemia mind jelentős hatást gyakorolnak a keringésre.
  • A terhesség hatással van a vérkeringésre. Néhány terhes nő keringési problémákat tapasztal a szervek eltolódása és a véráramlás növekedése miatt.
  • Az egészségtelen életmód az egyik vezető hozzájárulás a rossz vérkeringéshez, A dohányzás, a túlzott alkoholfogyasztás és az
  • ülő életmód mindegyike keringési hiányosságokat okozhat. Még a mindennapi tevékenységek, mint például a
  • koffein fogyasztása vagy hosszabb ideig ülő munka, negatív hatással lehetnek a keringési rendszerre. Noha a gyenge vérkeringés ezen környezeti okai közül néhány elkerülhetetlen, a megelőző intézkedések nagymértékben csökkenthetik a keringési problémák hatását. 

A rossz vérkeringés által okozott állapotok
A teljes fizikai funkció fenntartásához elengedhetetlen a jó vérkeringés.

Amikor a vér nem megfelelően kering a testben, problémás wellness-problémák merülhetnek fel.
Sötét szem alatti körök és látásvesztés .
Vírusok .
Mélyvénás trombózis.
Szív-érrendszeri betegségek és vérrögök .
Korlátozott véráramlás az agyba.
Emlékezet kiesés
Fejfájás és szédülés.
Ezek csak néhány a rossz vérkeringés által okozott sok körülmény közül. Nyilvánvaló, hogy a vérkeringés az egész testet érinti, és messzemenő hatással van az általános egészségre, közérzetre.

A rossz vérkeringés különleges jelei a következők:
Csökkent energia és fáradtság.

A kezek és / vagy lábak nyálkasága, bizsergése vagy hideg érzése.
Lábgörcsök és / vagy fájdalmak.
Látható bőr elszíneződés, duzzanat vagy fekélyek a lábban.
Ismétlődő borjú fájdalom.
A szokatlanul lassan gyógyuló sebek, vágások vagy karcolások.
Hipertónia és magas vérnyomás.
Étvágytalanság.
Erekciós zavar.

Hogyan javítható a vérkeringés
Nem mindig szükséges a vényköteles gyógyszerek szedése a wellness javítása érdekében, és a vérkeringés javítása nem lehet nehéz. Sok természetes módja van annak, hogy a keringési rendszer hatékonyabban működjön. Szinte mindenki lépéseket tehet az általános forgalom javítására. A keringési rendszerének javítása általában megköveteli bizonyos élelmiszerek hozzáadását az étrendjéhez és tevékenységeihez a rutinjához, ugyanakkor megszünteti az egyéb élelmiszerek és viselkedésmódokat. Néha elegendő az egészségtelen szokások visszaszorítása és bizonyos kezelések mérséklése, hogy jelentősen javítsa a forgalmat. Olvasson tovább, hogy mindent megtudjon a 21 legjobb módjáról a vérkeringés természetes javítására.
A wellness
A wellness a jól-lét állapota, a testi-lelki-szellemi egyensúly megléte és fenntartása. Egészségtudatos programok és módszerek összessége, annak érdekében, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben. A vérkeringés az egész testet érinti, és messzemenő hatással van az általános wellness állapotunkra. Életmódprogram, tudatosan választott életforma, melynek célja, hogy megelőzze a betegségek kialakulását és javítson a fizikális és a szellemi fittségünkön, hogy létrehozza, visszaállítsa vagy fenntartsa azt a teljes körű harmóniát, amiben a legjobban érezzük magunkat, amiben a legjobban tudunk teljesíteni, testi, lelki és szellemi téren is. A wellness egy egészségtrend, amit érdemes komolyan venni és tudatosan, jól csinálni.


Természetes módszerek a vérkeringés javítására

Egyen szuper gyümölcsöket.
Tudta, hogy javíthatja a vérkeringését az élelmiszerboltban található gyümölcsökkel? A narancsok és más C-vitamin magas citrusfélék természetes vérhígítók. Ezeknek a finom ételeknek a rendszeres fogyasztása a kapilláris falakat erősebbé teszi és megakadályozza a gyenge keringést. A magas rostú goji bogyók erősíti az immunrendszert és javítja az általános keringési funkciót. Ezek az erőteljes bogyók mazsoláknak tűnnek, és gyakran megtalálhatók az egészségügyi élelmiszerboltokban. A görögdinnye egy másik szuper gyümölcs. A klasszikus nyári gyümölcsnek nagy a likopin, az antioxidáns tartalma, amely a jobb vérkeringéshez kapcsolódik.

Megfelelő mozgás Az edzés/mozgás nagyszerű módja a vérkeringés javításának. Minden olyan tevékenység, amely a vérszivattyúzást segíti, a kocogástól a kerékpározásig a táncig terjed, jelentős hatással lesz. A testmozgás erősíti az egész kardiovaszkuláris rendszert, és lehetővé teszi a szív számára a vér keringési rendszeren keresztül történő hatékonyabb pumpálását. Ha nem gyakorolt ​​sokáig, győződjön meg róla, hogy fokozatosan indul. Még egy egyszerű húsz perces séta is javítja a véráramlást. Az új edzésprogram megkezdése előtt keresse fel orvosát, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az edzésprogramja megfelel-e Önnek. A fitnesz szintjének javításakor az edzés intenzitását az idő múlásával felépítheti. Ön képes lesz arra, hogy erősebb tevékenységeket folytasson, mint például futás, úszás vagy sportolás. A sérülések elkerülése érdekében minden edzés előtt és után bemelegítést, lazítást.

Leszokni a dohányzásról Ha nem dohányzik, úgy döntse el, hogy soha nem indul el. Ha már dohányzik, tudja, hogy alapvető fontosságú, hogy a teljes dohányzásról a lehető leghamarabb abbahagyja. A kilépés előnyei a dohányzás megszakítását követően kezdődnek, és az idő múlásával folytatódnak. A dohányzás megakadályozza a vér  keringését. Ez növeli a vérnyomást, ami károsítja az artériákat. A dohányzás szintén hozzájárul a vérerek szűküléséhez, ami megakadályozza a vér áramlását a keringési rendszeren olyan könnyen, mint amennyire kell. Ráadásul a dohányzás megnöveli a vért és csökkenti a véráramlást.

Kap egy masszázst A jó masszázs a véráramlást rendkívül hasonlíthatja az edzéshez.
A masszázs során minden mozdulatot a szív felé kell irányítani . Ez az irány elősegíti a vénás vér és a nyirok áramlását az egész testben, és javítja az általános keringést.
Az alkalmazott mozgásnak szilárdnak, de szelídnek kell lennie. A masszázs során különböző típusú olajok használhatók. A leghatékonyabb olajok a kókusz, az olajbogyó és a mandula. Az illóolajok is használhatók a relaxáció és a stressz enyhítésére. A masszázs biztonságos és kockázatmentes kezelés. A legtöbb ember élvezheti a heti masszázst. Győződjön meg róla, hogy konzultáljon kezelőorvosával, mielőtt elkezdené egy új masszázst.

Emelje fel a lábát A lábemelkedés jó módja a vérkeringés közvetlen javításának, valamint a relaxáció előmozdításának. Azonnali megkönnyebbülés érzés, amely a lábunk felemelkedésekor keletkezik, mert a magasság a lábak vénáinak nyomását veszi fel. A lábak emelése kiüríti a vénákat, és enyhíti a testnek a testrészek által okozott stresszt. Jellemzően a lábakat a szívszint fölé kell emelni, hogy elősegítsék a vénák elvezetését és javítsák a keringést . Ez a folyamat segíthet a lábak duzzadásának megszüntetésében is. A lábakat körülbelül húsz percre meg kell emelni. Ismételje meg ezt a rutint rendszeresen a nap folyamán. Jó ötlet a lábak elforgatása és a lábujjak felkavarása, miközben a lábai megemelkednek a vérkeringés további növelése érdekében.

Igyon sok vizet Szerveinknek hidratáltnak kell maradniuk, hogy a legmagasabb szinten működjenek. A vérünk nagyrészt vízből áll. A sok ivóvíz biztosítja, hogy a teljes keringési rendszer hatékonyan működjön. A növekvő vízfelvétel szintén segít a káros toxinok öblítésében a rendszerünkből. Az orvosok azt javasolják, hogy az átlagos felnőtt 8 pohár vizet fogyasszon naponta. Az íze hozzáadásához és az ital izgalmasabbá tételéhez hozzáadhat egy egészséges kezelést, mint egy citrom ék vagy egy uborka szelet az üveghez. Ne feledje, nincs szükség arra, hogy a vizet egyszerre átölelje. A vizes palackot mindig vigye magával, hogy a nap folyamán lassan kortyolgassa a vizet.

Csökkentse a koffeint Míg egyes kutatások azt mutatják, hogy a mérsékelt kávémennyiség javíthatja a szív- és érrendszeri egészséget, ez a megállapítás nem feltétlenül igaz minden koffeintartalmú italra. A koffein dehidratáló hatással lehet a testünkre. Mivel a hidratált marad a nagyon jó vérkeringéshez szükséges, fontos elkerülni a koffein túlzott fogyasztását. Ezenkívül néhány tanulmány megállapította, hogy a koffein csökkentheti az agyi véráramlást. A cukortartalmú italok általában nem jók az általános wellness számára. Bár nem kell aggódnia, hogy a kávét eltávolítja a napi rutinból, érdemes megszüntetni a cukros szódákat. A cukrot és a koffeint egyesítő italok nagyobb negatív hatást gyakorolnak, mint a koffeintartalmú italok.

A stressz kezelése Idővel a magas stressz-szintek súlyos negatív hatást gyakorolhatnak a közérzetünkre, beleértve a vérkeringést. Szerencsére sok a lehetőség a stressz enyhítésére és a nyugalom általános érzésének növelésére. A nevetés nemcsak csökkenti a stresszt, hanem stimulálja a keringést és elősegíti az izomlazulást. Amikor magas stresszhatást tapasztal, a teste harci vagy repülési módba lép. Ez a reakció a központi idegrendszert korlátozza a véráramlás korlátozásában a szervezetben. Próbáld meg csökkenteni az életed stresszét, ha minden nap végén gyakorolsz relaxációs gyakorlatokat. A központi idegrendszer a nyugtatással reagál, és lehetővé teszi a vér normális átáramlását a testén.

Csökkentse az alkoholfogyasztást Sokunk számára mérsékelt alkoholfogyasztás ártalmatlan. A „mérsékelt fogyasztás” súlytól és nemtől függően személyenként változik, de nem több, mint két standard ital naponta. Azonban a túlzott alkoholfogyasztás veszélyes. A felesleges ivás kemény edzett artériákhoz vezethet, ami akadályozza a megfelelő véráramlást. Ezeket a problémákat különösen azoknál éri, akik gyakorolják az alkoholfogyasztást, sőt egyébként fiatal, egészséges felnőtteket is érinthetnek. A túlzott alkoholfogyasztás emelheti a vérnyomást és kiszáradást okozhat. Csökkentse az alkoholfogyasztást, hogy elkerülje ezeket a negatív wellness hatásokat. Gyakoroljunk mérsékelten, és ne felejtsük el, hogy hidratálódnak, amikor alkoholt fogyasztanak.

A hosszú távú általános fizikai javulásokhoz elengedhetetlen a keringési rendszer javítása.
Számos stratégia létezik a keringés javítására, az általunk fogyasztott élelmiszerek megváltoztatására, a testmozgás megváltoztatására. Kimutatták, hogy a természetes terápiák, mint a távoli infravörös sugárzás (FIR) jelentős előnyökkel járnak a keringési rendszer számára. A FIR-terápia a nap természetes hőenergia-ját használja a véráramlás ösztönzésére a testben. Szerencsére a FIR-terápia keringési előnyei otthon szerezhetők. Kaphatóak hőterápiás szőnyegek a terápiás szauna-hatás érdekében infravörös hőt biztosítanak. Ez a nyugtató, természetes jogorvoslat távoli infravörös sugárzást közvetít a testbe hő aktivált kövekkel. Ezek a sugarak mélyen behatolnak a testbe, ami lehetővé teszi számukra, hogy ideiglenesen növeljék a helyi véráramlást, ahol alkalmazzák, és ezáltal a szervezet a wellness javul. A turmalint természetesen aktiválja a testhő, amit alvás közben átalakít távoli infravörös sugarakra. Ez a forradalmi termék egyfajta, mivel az HealthyLine a szabadalmat birtokolja a folyamatnak. többet>>> Forrás:
Egészséges érrendszer hosszútávú javítása (healthonline.com angol)

 

vérkeringés érrendszer okai, tünetei, megelőzése, kezelése stroke

vérkeringés érrendszer okai, tünetei, megelőzése, kezelése vénásvisszér betegség

 

error: Content is protected !!